2010-07-17
 02:08:46

why so serious?

Jobbat asset av mig idag på jobbet, lunch vid ett till två och en kvarts rast vid kvart i 4 typ.
Missade självklart bussen när ja skulle hem (till min husband) Så fick sitta i typ en halv timme och känna mig AS stressad för att vänta på nästa buss.
Hem och skynda sig med att byta om och sen dra iväg igen. Hem till Danne (A-lex polare) och typ "chillkröka" drog väl dit vid typ 8 halv 9 eller något sånt..
Och kom hem för bara ett litet tag sen, hade as trevligt faktiskt! :D
Tack för kvällen folk´s (Y) även om även den hade sina up and downs men w/e ^^
Funderar starkt på att gå ner och dricka lite oboy och titta lite på film med Daniel, Frida och c/o får väl se.
nu ska jag iallafall spela treasure isle på facebook så får vi se efter det!
Dålig uppdatering denna vecka pga att jag som sagt bor hos min pojke nu denna vecka. Och då spenderar jag den tiden med honom istället för att blogga typ. Plus att de typ itne e så många som läser min lilla meningslösa blogg xD
Dock skulle jag bli skit glad över en liten kommentar eller vad som helst! :)
aja, till spelet nu...........!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ciao :*


Sara Kiesi

Det var kul att träffas! :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: