2010-06-13
 17:56:21

Söndag

Amagaad, redan söndag haha, sov hos älskling från igår tills idag. Sov typ halva dagen :O
Hemma nu iallafall, ska ta något att äta snart och sen fixa mina naglar lite hade jag tänkt.
Imorn blir det jobba!!!!!??
Jobbar hela veckan (Y) vi gillar´t!
Försöker samla energi till att ladda ner mer musik till min lilla ipod.
Ska installera Aion på datan och spela lite tror jag, eftersom Markus e så snäll och har gett mig tillåtelse att spela på hans account :D TACK! <3
Funderar på om man ska övertala mamma att köra mig till affären så jag får köpa B-J :$
Köpte min kalender igår också xD :$ hehe, så jag kan få lite mer ordning på allt ^^ hahahah lär ju behövas..

Saknar min älskling redan! :'(

Ciao :*


Natalie - It's all about attitude

Vilken läcker blogg du har :D

och den var intressant att läsa!



Ta hand om dig. kram!



PUBLICERAT: 2010-06-13, 23:59:05 | URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: