2010-11-27
 23:30:45

27 november 2010

Idag är de ingen vanlig dag, för att idag är de 9 månader sen jag och min Alex blev tillsammans och idag fyller han 20 år. Blir en stor pojke :)

Igår firade vi honom lite, Sandra, Crippa och Omar kom över hit och vi drack lite och hade de trevligt. Efter en Tequila, en platta öl, massa cider så slutade kvällen i lite små kaos (som de brukar när man dricker ni vet)
Omar snubblade hem och ramlade på en äng och skulle tydligen "sova kvar där". Crippa och Sandra hade tydligen snott någons taxi från Vega baren. Och jag tror nog alla va lite bakis idag iallafall.


Drog med alex mamma, pappa och store bror till port 73 för att kolla efter en jacka till älskling, men han hittade ingen han gillade. Gick runt lite där och sen vidare till maxi för att köpa mat. (egen hamburgare)
Sen drog jag och Alex och hans mamma till city gross för att köpa chips och lite annat men självklart fanns inte de chipsen ja ville ha kvar. DOM VA SLUT! :'(
Köpte två par strumpor, såna där gosiga ni vet? AS GOSIGA :D
Alex fick en present av min far idag också, en breitling klocka som jag vet att han e skit nöjd med. 


Och snart ska jag dra med mig Alex och hans lillebror Daniel och hans kompis ut i snön och göra snögubbar, och vem vet, de kanske blir lite snöbollskrig också xD hehe. Fast de e typ bara ja som e skit taggad på de.. :(
Och sen komma in i värmen och dricka vamchoklad! 

Ville bara göra ett inlägg eftersom de inte är en vanlig dag och för att visa er att jag fortfarande lever. :)

Jag älskar bara dig älskling<3 never forget that. You are my fucking everything!
Du har den största platsen i mitt hjärta<3



Din man!

du glömde ju att skriva att du fick lite 9månaders presenter av mig också :$ klockan var kärlek och du är mitt allt! Tack älskling <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: