2010-11-05
 00:36:56

Svar på frågestunden,

1, Skeden - KAN DU INTE FLYTTA HEM IGEN ?????!! :*)
Svar; Jo visst kan jag de, men inte ännu. Den dagen kommer.

2, Robin - Hur många år var du när du förlorade oskulden?
Svar; Jag höll mig inom lagen, jag va 15år.

3, Amanda - 1# Vad är bäst - Kalmar/Stockholm?
2# Bästa sexställningen?
Svar; 1# - Båda är bäst på sina egna sätt. 2# - vet inte vad den heter ^^

4, VITAMIN - din kusin är fett cool, eller hur? jennifer tror jag hon heter ;)
Svar; Ja kusin du är fett cool ;D och vad jag vet så heter du Jennifer din lilla mupp :P

5, Adam Österlindh - är du en tjej ;D?
Svar; Haha ja sist ja kolla ;D

6, Elias - Pappa till Valentino - min fråga är.... va tänkte du första dagen du såg mig när du började i min klass? :p
Svar; Jag kommer faktiskt inte ihåg om jag ska vara helt ärlig. xD

7, Stoffe - Hur sminkar du dig? :)
Svar; Det är olika beroende på vad det är för dag och om jag ska iväg eller inte. :)

8, Jennifer - Mamma till Valentino - 1# Hur träffades du och Alex?
2# Har ni nån gång pratat om att skaffa barn ihop?
3# Vad ska du göra efter att du har gått ur skolan?
4# Vad gör du på din fritid?
5# Gjorde det ont att tatuera sig?
6# Vad är det bästa du vet?
7# Vad är det sämsta du vet?
8# Vilka hårfärger har du haft?
9# Vart gick du inna Sågbäck?
10# och slutligen, haha, det är ju jul snart och vad önskar du dig i julklapp? :D <3
Svar; 1# Jag och Alex träffades genom våra pappor (vi är barndomskompisar)
2# Nej inte direkt, jag vill men det är inget som kommer hända inom en snar framtid antar jag.
3# Jag ska förhoppningsvis ha ett jobb och egen lägenhet och antingen ha fått barn eller vara gravid :)
4# Jag är oftast med Alex men annars brukar jag bara vara hemma.
5# Ja det gjorde det faktiskt, men jag förväntade mig mycket mer smärta än vad det va, eftersom den är vis skulderbladen så är de ju vid benet och där gjorde det som ondast.
6# Oj, det va en riktigt bra fråga, Choklad, varmt bad, läsk, min pojkvän osv. Det finns massor :D
7# Jadu, mens? haha nej men de finns mycket där också. Bland annat migrän, mensvärk osv.
8# Jag har haft mahogny, chokladbrunt, ljusbrunt, blonda slingor, blond, svart/blond, svart/rosa, svart/rosa/blond, lila/grå (missfärgat) osv xD
9# Jag började gymnasiet nere i Kalmar på en skola som heter Stagneliusskolan. Och grundskola på novaskolan (i kalmar) och segeltorpsskolan.
10# Jag önskar mig en MASSA saker, bland annat pengar till tatuering/piercing, ny mobil, en bok av bobbi brown osv osv. hehe

9, Din man! - Älskar du mig mest av allt? :$
Svar; Ja de gör jag älskling<3

10, Kenthieboy - Ses vi alla 3 när elin kommer ^^?
Svar; Det vore kul, men tror de skulle bli lite konstig stämning ^^



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: