2010-10-09
 21:55:18

Dont hurt me, no more..

Vi slår igen boken för det förflutna och börjar om på ruta ett, det är bäst så.. Speciellt om det fortfarande ska vara vi, du och jag som ett.
Ärlighet varar längst och de hoppas jag att de flesta lägger på minnet!
Många lär tycka jag är dum och idiotisk för mina val jag gjort, men de är just dom som jag måste göra för att vara den jag är. För att kunna förstå mig på mig själv, för att försöka hitta mig själv i min ständiga dimma jag lever i.
Jag älskar er som finns kvar vid min sida, oavsett vad som än händer, hur dum jag än är, hur många misstag jag än gör. Det är ni som betyder mest för mig.

Varit och köpt en TV idag, (min man gjorde) sen gick jag, Katja och Helena runt på IKEA *kaos* (medans gubbarna åkte hem och lämna de två TV-apparaterna som dom precis införskaffat till sig själva)  -.- och fikade och snacka en massa skit. (girl talk med andra ord x'D)
Sen hem och äta as god mat och en morot (morotsnojja? de va skiiiiit gott :$)
Så nu sitter/ligger man med värk i magen för att man ätit så jävla mycket att man typ hamnat i matkoma xD mätt som fan! Men inte ska man klaga på de inte ^^
Väntar på att min man ska komma och lägga sig i sängen med mig och mysa istället för att spela på datorn, sittandes så långt ifrån mig :(
Ciao


Din man!

Nu börjar vi om och ärlighet varar längst älskling! Är så glad över min nya tv, och jobb, och dig och allt som har med mitt liv och göra just nu! Tack vare dig och bara dig! Jag ska snart stänga ner här och lägga mig bredvid dig och mysa, sluta av dig kläderna.. osv osv..! PUSS



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: