2010-10-03
 17:39:06

söndag,

FYFAN! jag vill inte ha söndag :( önskar de kunde bli fredag igen, eller att de kunde vara lov.
Imorn är jag ledig eftersom jag slutade på min praktik på Stadium, och måste hitta en ny, och väntar svar från en butik. Så är alltså ledig måndag och tisdag om ja inte får en prkatikplats imorn typ.
Ska även jobba imorn kväll, börjar när Aleks slutat skolan och jobbar till 23.00 (Y) pengar tackar man aldrig nej till!
Måste till Farsta innan och skaffa mig ett gymkort också, men träning blir de väl nästa vecka då eller på fredag, eftersom ja ska jobba måndag-torsdag.
Dagen har varit så jävla seg, och jag gillar verkligen inte att jag knappt äter något eftersom jag vaknar/går upp så sent så de e typ lunch tid. Så får i mig ett mål mindre per dag. Plus att jag inte har koll på klockan alls, slarvar med ppiller osv. Det e fan inte bra, jag ska ju liksom ta dom vid samma tid varje dag typ, men de har jag verkligen inte gjort nu i mer än en vecka typ. Fy skämms!
Men men, de löser sig nog.
Får väl se om jag ska hem till mamma imorn efter jag jobbat eller inte.
Kanske ska ta mitt ppiller nu... ciao!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: