2011-02-03
 20:53:18

3 februari 2011

16 dagar kvar!

Fick en fråga via kommentar angående vad jag räknar ner till, de som känner mig vet vad de är för nedräkning och ni andra får helt enkelt hålla koll ;) 

Va ledig idag så sov som sagt hos Asp, as mysigt! Vaknade strax innan 11 typ, hur skönt som helst att sova länge! 
frukost och fix sen blev de stan, dock inte så kul när ja typ lyckades "hugga" mig själv i handen med en nagelfil så fick mig ett mindre mysigt sår och de blödde ganska så mycket när ja gjorde de :( sved till som fan också. (rotade i min väska och lyckades då göra illa mig på min nagelfil)
Bilden ser skit äcklig ut eftersom ja haft plåster på o skit xD


Åkte till Asp igen efter stan och fixade våra naglar och åt tortellini med sallad, as gott faktiskt! 
Sen åkte ja hem och målade vidare på mina naglar xD 

Nu ligger ja i sängen med datorn as usual och funderar på att ta något att äta/dricka innan de blir läggdags, e så jävla trött, helt sjukt! haha

HAHHAHAHAHH JAG ALLDELES NYSS;


Anonym

Hahah bilden om datorbatteriet var ju klockren!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: