2011-02-07
 14:43:08

7 februari

12 dagar kvar!

Förlåt för en skit kass uppdate as usual.. 
Spenderade fredagen hos Fia med ugly betty på tv´n och en lång promenad med hundar. 

Drog till min älskling i lördags och har varit här sen dess, varit vaken sen 6 imorse då Alex i panik for till jobbet. Men kunde knappt röra mig pga min mensvärk som domnar ner i benen och upp i ryggen och inte hjälpte mina Alindrin heller (vilket dom brukar göra?) 
Så har bara legat i sängen och försökt samla all kraft för att resa på mig och gå ner och äta frukost eftersom ja varit nära på att svimma några gånger pga att ja inte ätit. 

Så nu har jag varit nere och ätit mina 3 smörgåsar och min kopp med varmchoklad och tabletter (Y)

Sitter och kollar runt på lite olika sidor och hittade en med tröjor från SONS OF ANARCHY som man kan beställa!!!!
iiiihhhhhhh jag vill ha! hahah xD tror ja vet en till som kommer vilja ha ;) 


Anonym

Skärpning damen! Nu vill vi att du uppdaterar!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: