2011-01-18
 21:23:14

Where they go hardcore,

Sista praktik dagen denna vecka idag, helt slut i fötterna och benen. 
Träffade älskling efter praktiken för att byta lite saker och aktivera hans gymkort (eftersom vi fixa mitt igår)

Skulle egentligen åkt iväg och fixat min telefon idag, men inte blev de så inte... fan va irriterad jag blir på att du alltid ska göra såhär mot mig, säg för fan inte en sak som du inte kan hålla (du som säger att du e så bra på att hålla saker du säger)
Så blir att fixa en ny telefon i helgen istället. Bättre än inget iaf. hehe men vill ju ha den NU

Ingen ork för skola imorn men jag vill ändå dit för att träffa tjejerna som jag saknat så mycket! 
Ne nu ska jag sätta mig och skriva ner en liten önskelista till min födelsedag hihi :D




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: