2009-12-30
 15:10:54

Uppdatering

Lite sen uppdatering

Jag åkte som sagt ner till Kalmar den 28de. Och har varit här i två dagar nu, AS skönt.
Träffat en del från byn och blivit skjuten på med raket -.-

Idag kommer Lucas och Musse ner till byn så jag och Tilda ska åka o hämta dom och sen dra till mig troligtvis.
Så får vi väl se hur det går, sen ikväll vet jag inte om jag ska åka med till o-hamn eller om de blir mini fest i byn.
Något hittar vi nog alltid på!

Dock har jag lite ångest över kläderna till nyår.. Har två klänningar att välja på, lika dana men den ena e röd och den andra svart, vilken ska man ha?

Men men, jag finns på mobilen som vanligt och dock inte msn längre eftersom jag har ny telefon.
Ne nu ska jag ner och sminka Tilda och sen dra och hämta pojkarna som kommer vid typ 5 över halv.

HÖR AV ER IDIUTS! :*

Ciao<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: