2009-03-30
 14:46:14

Dagens/Måndag

Skolan sög som vanligt, ingen god mat i skolan och dryga/irriterande människor överallt. Blir så irriterad på människor, varför är vi såna som vi är för? Vad gör jag och alla andra för fel?
Blir ingen stan idag för mig iallafall, ska hem och städa och möblera om mitt rum, fick en ny säng igår, sov som en gud i den och ville verkligen inte gå upp till skolan. Men inte fick man sova längre.
Nu ska de bli ordning i mitt lilla rum, inget mer kaos!
Så idag komemr jag tyvärr inte vara så social via sms som jag brukar, kommer säkert höra av mig till vissa, annars får ni höra av er till mig om ni vill mig något.

Ska jobba lite nu på Svenskan så jag inte hamnar för mycket efter.

Pusshej<3


Jonnus

sen när började du bry dig om du hamnade efter eller inte gummsi? :)



PUBLICERAT: 2009-03-30, 15:01:46 | URL: http://jonnusen.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: