2009-03-30
 14:55:10

En liten lista :P

kärlek
är du kär?
 Jag vet inte, lite kanske
i vem isåfall? Hemligt
har du dumpat någon? Ja, tyvärr
har du blivit dumpad? Ja de också. . .
hur många förhållanden har du haft? Det beror på vad man ser som förhållande
har du verkligen varit kär?  Ja-aa
har du sagt jag älskar dig utan att mena det? Nej, säger "de samma" om jag inte menar de
är du rädd för kärleken? Ja, den är hemsk men samtidigt underbar.

badgirl/badboy
har du rökt? Japp gör.
är du beroende? Ja dessvärre
har du varit full vid fel tidpunkt? Tror inte det.
är du oskuld? Nej
har du haft sex med någon & sedan ångrat dig? Ja
har du varit otrogen? Inte vad jag minns
har du haft sex offentligt? Ja, men ingen såg, va lite undangömt
har du haft camsex? Nej
har du spelat klädpoker? Många gånger
tycker du att det är coolt att supa? Nej defenetivt inte.

utseende
hur lång är du?
 165 sist jag mätte mig.
ögonfärg? Ljusgrön/blå
hårfärg? Blond just nu, annars brun
stil?  Blandat
är du nöjd med ditt utseende? Nej inte direkt, duger iallafall.
är du mogen? Vissa säger det, andra inte.

fritid
du har varit på läger?
Nej
du skriver låtar/dikter? Nej gjorde förut
du kör handboll/basket? Körde basket förut
du kör fotboll/innebandy? Nej
du är ofta med kompisar? Ja, för ofta kanske

du tycker om att
[x] kramas
[x] kyssas 
[/] prata
[x] sova
[/] gå upp tidigt 
[x] lyssna på musik
[x] lyssna på musik i hörlurar
[x] vara på stan
[/] vara ensam
[x] vara med kompisar
[/] vara kär
[/] vara i skolan
[/] vara hemma
[/] shoppa
[x] se på film

du är nöjd med
[x] din kropp
[/] din röv
[x] dina bröst
[  ] din snopp - Har ingen
[x] din mage
[x] dina ögon
[/] ditt hår
[/] din längd
[/] din näsa
[/] din mun
[/] dina ben
[x] dina tänder
[/] dina händer
[/] dina fötter
[x] hela alltet
[/] ditt liv
[x] dina vänner - Underbara <3
[/] din familj - Den är trasig </3

Pusshej<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: