2009-03-30
 10:08:56

Helgen

Har inte haft någon direkt tillgång till data i helgen, så tar igen de mesta nu.

Fredags; så somnade jag vid kl 21.00 tack vare min migrän. 



Lördags; så åkte jag till Ismo på morgonen och träffade Viktor, Simon och Kristina där. Sen åkte vi in till stan och träffade lite underbara människor. Fick träffa Jenny :D vart överlycklig när jag såg henne inne i stan. Senare så kom Max, vi gick till burger king och väntade på Kevin. Senare åkte jag, Kristina och Max till Anton i brommaplan och skulle ha lite chill kväll. De vart chillkväll eftersom vi bara var 5 pers tills kl 1 halv 2 någon gång när någon brud kom som jag tror hette Jennifer.



Söndags; Vaknade efter att ha sovit 4 timmar och drog till vällingby/hässelby till pappa som var hemma hos Nilla, det var väldigt trevligt med att få frukost, kolla på film och gå ut med hundarna och träffa hennes son. Den ena hunden hette Aylo och va jätte kelig, sen Zorro som va lite för sig själv men gullig sen Alyo´s mamma som jag inte kommer ihåg vad hon hette.



Nu återgår vi till måndag som det faktiskt är idag. Vaknade försent och fick skynda mig till skolan. Kom lite försent men sitter inne på lektionen nu. Ska logga ut nu och gå och möta lilla Jonnusen :D

Pusshej<3


Jonnus

du kom ju ändå inte och mötte mig, din S L A M P A! :)



PUBLICERAT: 2009-03-30, 14:38:13 | URL: http://jonnusen.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: