2009-03-28
 15:37:33

Lördag

Hejsan :P

Sitter nu hemma hos Ismo på östermalm, hit jag åkte vid typ 12 för att kunna träffa Kristina för att sedan åka in till stan.
Men nu har man varit här i ca 2 timmar och väntar på att folket ska bli klara så vi kan åka till stan så jag får träffa Daniel :) som jag inte träffat på två veckor.
Igår träffade jag Jeremy och Sandra i stan så vi gick runt lite överallt och jag gick som vanligt runt och klagade på att de var så mycket folk överallt.
Sen kom Kristina, så vi gick till kulturhuset och pratade lite.
Sen vart de inte så mycket mer att vara i stan så åkte hem och diskade :( sen fick jag så ont i huvudet att jag gick och lade mig, jag som skulle dragit på fest.
Men tyvärr blev det ingen fest för mig,
sorry för att jag inte kunde komma på era fester.

Ska försöka dra med mig alla människor att dra till stan nu.
Pusshej<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: