2009-03-27
 11:35:24

Tjofloff

Första gången som jag verkligen skriver i min lilla blogg som jag haft nu ett tag.
Idag började vi 11.20 vilket inte gjorde någon större skillnad för mig eftersom jag vaknade av att pappa kommer in och skriker att klockan snart är 8 och att jag ska upp till skolan.
Då var det bara att gå upp och äta frukost och börja fixa sig. 
Gick hemifrån vid 10 för att inte missa bussen och komma försent till skolan.
Åkte hem till Jasmina och gick med henne till bussen och mötte Jonnus :)



Nu sitter jag här i skolan och är hur trött som helst eftersom jag inte sovit så bra inatt.
Har ätit frukost och fått en halv cigg så borde inte bli så grinig idag iallafall :)

Pusshej<3


Jonnus

treeeeeeeeevligt :)



PUBLICERAT: 2009-03-27, 11:54:49 | URL: http://jonnusen.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: