2009-11-14
 15:41:47

Shuuuueeee,

Tjofloff,

Sitter hos kusin vitamin Jennifer atm efter att ha jobbat från kver över 9 till 2.
Har varit en helt CRAZY dag idag asso, eftersom Jimmy Choo kollektionen släpptes.
Sprungit runt i butiken som en gnu med eld i röven, upp till dam, ner till shop in shop (bibb) kolla vad som behöver hämtas, ner till lagret, hämta och upp igen.
Så har hela min dag varit i stortsätt..

Drog förbi plattan innan jag drog till kusin och träffa Jennie.
Sen till kusinen då va och ska hem senare, sen får vi väl se vad som händer ikväll och vad jag orkar.
Lär väl bli brudarna eller något, får se!

Ni vet hur ni når mig :*
Ciao <3


jennifer

förlåt om jag var sjkut osocial men kände mig apstressad osv blabla, hoppas chokladen roade dig :) , puss babe <3 kul att ses ändå!



PUBLICERAT: 2009-11-15, 04:37:19 | URL: http://jenniferforsure.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: