2009-11-18
 23:45:10

Trött,

Tröttmössa,
Idag va vi lediga från skolan så Thes och Anielica sov hos mig inatt.
Flumm som fan, (AA)


bild från gårdagen på mina favorit tjejer!

Sen drog Anielica till stan med bror, skulle egentligen följa med men stanna hemma och plugga istället,
och Thes drog hem samtidigt.
Diskat, städat, duschat och pluggat, känner mig duktig nu asso! (Y)



För er som inte förstått varför jag varit nere som fan de senaste dagarna
är för att de är slut mellan mig och Elin.
Ajja, jag kan inte göra något åt saken, men om du läser detta Elinälskar jag dig fortfarande.
De gör ont att tänka på att du inte är min längre..
Att vara ensam.. utan kärlek..



ajja, skola igen imorn och möte.
hörs imorn!
G'night!

Ni vet hur ni når mig :*
Ciao <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: