2009-10-09
 22:02:39

Hej hopp,

Idag va de chill som faen i skolan, "missade" Idrotten pga. dålig info av läraren och sen test på Engelskan så slutade den tidigare också, god mat i skolan och sen dra till Huddinge med Anielica och Thes.
Sen drog Thes hem och så jag och Anielica gick runt i Huddinge tills mr X slutade praktiken.
Träffade mr X och drog hem till mig och hade mys med film!

Sen gjorde jag nudlar och nu sitter jag och pratar med Anielica i telefonen och lyssnar på armin van buuren.
Alla minnen med mr K kommer upp igen... *FAN*

Grattis till mig och Elin som firar en månad idag! :D Love you girl :* <3

Saknar mr X...
Håller nog på att bli förkyld :(

Imorn blir de leka i parken med småbebisarna och sen hem till mr X kul ska de bli : D


Jag saknar Emeline :(

Min fru sen 20 maj 07 <3


I wish i could turn back time..

Ni vet hur ni når mig :*
Ciao <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: