2009-10-18
 19:22:02

Mihihi,


Floffsan, lyckades däcka klockan 7.15 imorse.
Tryckte hela tiden på fel tangenter på datan så då gav jag upp, vaknade igen vid 10.45 så jag fick sova i 3 och en halv timme iallafall.


Jag orkar inte med en viss person mer, så dig tänker jag INTE höra av mig till iallafall!
Förvänta dig inget av mig längre, nu är det DIN tur att få känna på det jag känt de senaste dagarna!
Jag har gjort tillräckligt med dumma saker för din skull, jag har gjort FÖR mycket över huvudtaget för din skull! TAGGA LÅNGT!



Tjejer tack för att ni finns! Utan er hade jag inte fått ut min ilska.
Utan er hade jag legat i sängen gråtandes nu.
Gör jag det? NEJ
Ni får mig att visa att jag är starkare än jag själv tror.
Utan er vet jag inte vad jag hade tagit mig till helt ärligt!


Snart lov!

Snart kommer studiebidraget!
Ny mobil blir det då! (Y) ;D


Ni vet hur ni når mig sötisar :*
Ciao <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: