2009-10-31
 11:24:29

mjauw,

Vaknade för ett tag sen, sovit hos Madde sötis.

Fixa naglarna igår och kollade på hsm 1 innan vi sov. Mys med godis, chips och cola.

Nu halvligger jag i hennes säng, lyssnar på musik och tänker på minnen med en viss person..

Jag kan inte släppa dig, VARFÖR!? Jävla hora, jag hatar dig, vill glömma dig!



Anders och Andreas vill att jag ska åka till karlstad med dom? :S
Haha, hade varit grymt kul killar, om jag kunnat..


Vid frukosten ska vi se på film inspelad från igår, Magi på wavelyplace the movie! (Y)
Barn program is the shit!

Baby i really want to be with you!
You owes my heart.. <3
Be mine baby, forever, i need you by my side!


Ni vet hur ni når mig :*

Ciao <3


L

Finast!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: