2010-04-11
 20:21:04

bejbis,

Min dag spenderades hos min far med mina småsyskon. Först blev de parken och leka lite, dom fick mig att åka rutchkana :P Sen blev det promenad till coop, först förbi E4-baren och köpa en korv till pluttisarna och en cola. Sen till coop för att köpa godis och fanta till mig och kinder ägg :D fan va jag älskar dom, just den där spänningen med vad man får för leksak osv. Sen till donken och köpa cheeseburjare och två leksaker (dinosaurie/drake) haha.
  SÖTNOSAR!

Skavsår på fötterna, INTE KUL. Värsta blåsan typ (jätte eckligt) efter att ha gått med mina nya skor.

Dagens gladaste: Småbarnen, saknat dom små gullungarna!
Dagens tråkigaste: Ville inte åka från älskling :(
Dagens bästa: Alex min bejbis.
Dagens sämsta: Skoskav.
Dagens humör: Blandade känslor.
Dagens I-landsproblem: jadu.. :S
Dagens jag-borde-egentligen-göra: Städa, söka jobb.
Dagens längtan: Va till mina småsyskon.
Dagens låt: I know you got a man - Ludacris, Flo Rida.
Dagens frisyr: Hästsvans.
Dagens kläder: Jeans, Linne, min awesoma tröjja, och tjocktröjja.

Min lilla bejbis, min älskling, DU E BÄST! Och jag älskar dig av hela mitt hjärta!

 Alexander<3Angelica

Imorn är de skola igen, börjar 8.35 och slutar 14.45 och på fredag e jag ledig :D YAYYY
Nej nu ska jag nörda lite spel på fejjan som jag e så duktig på :$
Och jag vet att du ville att jag skulle uppdatera lite älskling! <3

Ciao :* <3


alex

klart jag ville att du skulle uppdatera! saknar dig baby! nästa gång får du hitta en egen låt älskling ;) och om du lyssnar noga på texten så... är den inte så bra egentligen.. tycker inte jag iallafall, om du förstår..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: