2010-04-06
 22:33:53

hemma,

Nu e de så att jag e hemma efter en underbar helg med min pojkvän och hans familj i Norrland. Kallt och snö upp till knäna, men inte ska man klaga, skönt som fan va de att komma bort ifrån sthlm ett tag. De behövdes!
Knappt någon teckning på mobilen och sköna människor. Vad mer kan man begära?
Rinnande vatten kanske, hehe.
Men men, igår åkte jag, älskling och Krille hem från Norrland medans resten av familjen stannade kvar.

jag och baby resan upp
När vi väl kommit upp och vinterkläderna åkte på en älskling, hoppade ner i snön, haha så sjukt söt man kan vara! Jah ba älskar't!

 skönt va de när solen smög sig fram också! :)

Massa skoj på kvällen med en varm stuga och lite små fulla människor och en ryss som knappt kunde svenska :P
Hur kul som helst! Sen till stugan för att sova.

Bilresan hem gick mycket fortare en resan upp tyckte jag iaf, men hemresan går fan ALLTID fortare tycker jag iaf haha.
 min pojke e lite småsmexxy i mina andra glasögon ;d haha I LOVE YOU BABY!

Jag älskar dig mer och mer för var dag som går och jag vill inte leva utan dig, du har gett mitt hjärta en annledning till att slå. Hur kunde jag veta att bakom dina dörrar fanns den personen jag älskat mer än någon annan? Du e mitt allt, min skatt baby. Utan dig, vad skulle jag ta mig till då?
Tänk att efter 10-12 år på skilda håll så kunde vi hitta tillbaka till varandra. Och jag visste från första gången jag såg dig att de va någon som va speciellt med dig, kände på mig att det skulle bli vi.. Jag skulle göra istortsätt ALLT för dig och det hoppas jag att du vet! för de e med dig jag vill vara, var sekund, var minut var timme, varje dag. Jag älskar dig Alexander, du äger mitt hjärta. Du lyckades ta dig in där och jag kände en känsla som jag aldrig känt förut, en känsla av att bli uppskattad, älskad och behövd. Du fick mig att se att jag va värd någon som du, en sån kille som jag kämpat för att lyckas få i alla dessa år. Och jag vet att de finns många tjejer som skulle kunna göra vad som helst för att få byta med mig. Med dig e jag den lyckligaste flickan på jorden!


Min bilddagbok e borttagen för folk som bryr sig och läser min blogg..
Börjar om på en ny kula snart, behöver det dels för mitt eget bästa osv.

CIAO :* <3


Alex

Tack för en underbar helg älskling! Men erkänn att de var kul och åka fyrhjuling iallafall? ;D älskar dig!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: