2010-04-22
 17:59:57

HUNGER!!!!!

Sitter och e skit hungrig, efter religionsprovet drog jag och Asp till Skhlm ett tag, hitta två par byxor jag vill ha, ett par vanliga och ett par chinos.
Har två nya favorit mascaror, speciellt tillsammans!!!
 
den nya från max factor och den nya vibrerande från isadora! LOVE IT!
Min påse gick sönder i Skhlm, och när man går in på en jävla fitt butik och ber om en påse måste man betala fucking 1 spänn!!!! SER MAN ATT PERSONEN MÅSTE BÄRA SIN FUCKING PÅSE I FAMNEN KAN MAN FAN OFFRA 1 FUCKING JÄVLA SPÄNNBLIR SÅ JÄVLA LACK!! som tur va så var killen i kassan på staduim urgullig och gav mig en påse! haha.
Sen bussen hem, kall som faaaan, och bussen hem till mig va varm som in jag vet inte vad -.-'
Fan va jag ska klaga på allt xD ajja, sån jag är helt enkelt (klaga e skit kul, skönt också!)

Saknar min älsklingspojke <3 love you!

Ciao :* <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: