2010-04-17
 16:28:41

Lördag,

Slapp dag som vanligt, men sjukt skönt ändå.
Sitter och väntar på mat, vet inte vad de blir ännu, de va lite diskussioner om vad de skulle bli och inte. hehe
Älskling är i duschen och jag sitter här som en mupp och spelar mina jävla facebook spel. :P
Saknar mina bebisar lite faktiskt :/
Men men, får väl åka och hälsa på dom :)
Imorn blir det hem till mamma igen, och sen e de skola på måndag igen -.-' suck.
Jag älskar dig mest älskling, mer än du tror. Du är mitt allt och jag vet inte vad jag skulle ta mig till utan dig! Förlåt för mina humör svängningar, men jag kan inte rå för dom. Och jag vill inte att dom ska gå ut över dig, men jag kan inte kontrollera dom :/ hur mycket jag än vill. Så förlåt mig! Jag älskar dig Alexander, min prins, min man! du och jag emot allt? Så länge du vill ha mig är det du och jag.

Ciao :*



 

 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: