2010-04-28
 11:07:46

Onsdag

Älskling sov hos mig från igår, vi möttes i stan och gick runt lite. Åt mat och köpte en varsin tröja + två tunnlar till mig (till mina töjningar).
Sen hem till honom och sen vidare till mig. Mysigt som fan!
Skulle egentligen iväg imorse men drog med älsklingen till huddinge och tog bussen med honom och Anielica till skolan. Och ha religions lektion. Så onödig lektion för min del, eftersom jag ska på begravning imorn och alla fick en grupp uppgift som dom ska göra och redovisa imorn, under tiden som jag är borta.
Sen ner till syo och snacka med henne om att jag ska få ta bort min matte och svenska lektion från schemat, får väl se om det går igenom eller inte! ALLA HÅLLER TUMMARNA FÖR ATT DET GÅR!!!!
Men nu sitter jag ändå här på min svenska lektion och gör ingenting medans alla andra gör ett arbete som jag gjorde förra året, ibland är det skönt att ha gått om!
Och datorerna e sjuuukt sega så jag typ får DAMP!!!
Så förde över lite saker jag sparat på ett minne för att få datan att gå liiiiite snabbare iaf!
Men inte gjorde den det.
Hittade däremot min mp3 som jag trodde va försvunnen :O :O :O Har hål i min väska så den har letat sig ner där i hålet -.-'

Aja nu ska jag med alla andra flickorna på lunch! :D

Ciao :* <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: