2010-04-21
 10:30:31

Onsdag,

Skolan e skit seg, hade religion som första lektion och fick se en film om en brud som skulle bli nunna och skit. AS TRÅKIGT. fick "skavsår" i öronen eftersom när som pratade så lät de så monotont (samma tonart heeeela tiden)
Sen till macken och köpa cigg till anki spanki.
Nu har jag svenska, en lång lektion dessutom, plus att jag redan gjort de arbetet som de andra håller på med så jag får sitta här på datan och chilla runt. xD Sen mat; ska vara någon skinka med brockolisås och potatis, gott? :S
Efter lunch har jag engelska, tror jag.. Vi får se, hehe
Sen blir det raka vägen hem till min älskade pojkvän, som jag saknat så sjukt mycket! <3



Ciao :* <3


fiia

filmen var ju fett skön host haha =) <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: