2010-04-18
 18:22:10

Söndag.......

Hem idag vid typ 3 tiden (halv 3) eftersom att jag itne blivit hemkörd annars.

Inte gjort så mycket, tråkat och snackat lite allmänt med mamma, sen mat, lövbiff, ris och bea och vitlökssmör. NOMNOM!!!!

Försökte även övertala min mor att hon ska ha klänning på sig när det är dop snart, när hon ska bli gudmor till lilla sofia. Men hon vägrar, eftersom hon påstår att hon blivit för stor för sina klänningar.. -.-' haha

Sen nästa vecka ska vi på begravning, mammas farmor gick bort här för ett tag sen, men jag vet inte vad jag ska ha på mig.. om jag ska ha svart klänning eller vad.. :/ help plz!?

Och lillebror har fått sina första "moppefjun" haha, ser så löjligt ut och jag vill bara rycka bort dom, men inte får jag de inte..

Varit på ganska dåligt humör idag.. Vet inte vad det är med mig, men jag e bara så fruktansvärt lätt irriterad, och blir sur  för typ minsta lilla.... Förlåt för de, till alla dom som de drabbat.

 

Alexander, du e något alldeles speciellt, du har en väldigt speciell plats i mitt hjärta, och jag älskar dig bara mer och mer för var dag, timme som går. Vill inte vara utan dig  som jag dessvärre måste.. Jag vill inte vara en enda minut utan dig, men jag vet inte om du känner samma för mig. Men jag älskar dig, och du har verkligen tagit mig med storm, det e du som får min dag att lysa upp och du är den som får mig känna mig lycklig. Jag trodde att jag aldrig skulle få vara lycklig, eller känna av den känslan. Men sen kom du, fyllde min kropp med värme, kärlek och glädje. Jag vill bara att du ska veta att jag verkligen älskar dig, vad som än händer, hur mitt humör än är, hur irriterad jag än blir, så ska du veta att jag inte slutar älska dig för det. Kan inte föreställa mig ett liv utan dig. Jag trodde heller inte att jag skulle bli älskad av någon.. Få känna den värmen som du gett mig. Tack vare dig har jag en anledning till att fortsätta kämpa, du får mig att vilja leva, komma ur mina ränder.. skapa nya ränder att gå efter, ränder som går via dina, inte för nära men inte för långt bort heller. Vi måste ha våra andrum och våran egna tid, men jag vet att jag klarar mig utan den.. Och saknaden efter dig hatar jag, för den gör så jävla ont i mig.. Jag vet inte varför, men det bara e så. Går inte en dag utan att jag saknar dig, har dig i mina tankar 24/7. Ett liv utan dig.. skulle vara meningslöst. Med dig har jag allt jag endast kunnat drömma om. Du e mitt liv baby, min själsfrände, min man, min andra halva. Så länge du vill ha mig e jag din, ENDAST DIN och det vet du. Min kärlek till dig går inte att beskriva med ord, inte ens en ordbok kan beskriva hur jag känner för dig. Du e min och det e jag så jävla tacksam för, jag önskar verkligen att du kommer vara min sålänge som möjligt.. Beslutet om att vilja bli din va de bästa jag gjort och det vet du. De mesta av detta har jag troligen redan sagt till dig, men jag vet inte hur jag ska förklara de redigt, jag vill verkligen kunna skryta för världen att du e min och ingen annans! Att jag har den bästa pojken, den killen som trots allt finns där för mig vad det än är om, när som helst. Och du vet att de e det samma till dig, jag vill vara din vän också, en person du kan lita på och berätta saker för. Men sen e det bara upp till dig om du vill göra det eller inte. För jag vill att du ska lita på mig lika mycket som jag litar på dig. Du e mitt fucking everything ! Så snälla älskling förlåt mig för alla mina dåliga stunder och älska mig för den jag är. För med dig kan jag vara mig själv, jag behöver inte försöka vara någon annan i din närhet för att du ska älska mig. Hoppas att du uppskattar detta lite iaf. För allt jag vill e att säga att jag älskar dig, BARA DIG!

Ciao :* <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: