2010-04-10
 21:18:52

TJO!

Nu är det så att jag blivit VÄÄÄÄLDIGT dålig på att uppdatera min blogg, jag har tänkt göra de flera gånger men när jag väl suttit vid datan har jag fastnat vid något annat och glömt bort de. T.ex spel på facebook.
Igår var jag med Krille, Katja och Alex i Kista Galleria. Nu när min lilla älskling ÄNTLIGEN kan röra på sig!
Gick runt i lite butiker och jag köpte en AHSNAJS tröja och ett par über fina skor som min baby valde ut till mig. Och han köpte en SKITsnygg jacka, dock skulle jag också köpt en jacka men den fanns inte kvar, för den va slut -.-' min skinnjacka som jag längtat så efter! Men men, köper väl den senare.
Btw så köpte jag en ny klocka och ett par najsa jeans i fredags också :') im happy! hehe

Idag har de inte hänt mycket, gick en promenad till coop fram och tillbaka och snart är de Djävulen bär prada på tv och den ska vi se. Köpt cider, fanta, twix och ett chipsrör. AHSUM!

MÅSTE SES!!!  


Hahahahhah, garva lite :$ hehe.

Nej nu blev jag lite småhungrig och snart börjar filmen.

CIAO :* <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: