2010-04-22
 08:11:52

TORSDAG,

Igår åkte jag som sagt till min älskling, fan va jag saknat honom. HELT SJUKT!
Sen följde han med till mig och sov kvar, dock vart de lite trångt i min lilla säng, men totally worth it!
Vart överlycklig imorse när jag vaknade med honom vid min sida! <3
Min katt somnade i älsklings skor, hon har något typ sko-fetish (stavas?) så hon gosar med skorna och somnar med huvudet i dom.. skumm katt xD


Sitter på Svenska lektion nu, som jag egentligen inte behöver gå på... Sjukt segt!
Hade lite små tråkigt så satte fast fake piercingar som hips, vill ta de, men e sjukt osäker på om jag ska..
Langar en ful och sne bild, men de bjuder jag på!
 ska jag ta !?

Imorn får jag ÄNTLIGEN pengar så jag kan fylla på min förbannade jävla telefon, byter nummer då också!
Känner mig så handikappad och inlåst när jag inte kan smsa eller något. :(
Religionsprov senare idag också, kommer troligen inte klara de men men, hellre göra sitt bästa och få göra omprov än att inte göra det alls och få IG.
Aja, blir eventuellt en uppdatering till sen efter skolan men vi får väl se!

Ciao :* <3


Jasso

JAAAAAAAA DU SKA TA PIERCING(AR) DÄÄÄÄR! FETT SNYYYYYGGT!


kusin vitamin

jag vill ha en hips piercing men fatta jobbigt med kläder, alltså typ om man fastnar när man klrä av sig elelr något sånt.. inte kul ju!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: