2010-04-29
 09:25:22

Torsdag,

Hade så svårt att somna igår, tänkte bara på allt hemskt som kan hända min Alex som är på kryssning och kommer hem imorn. Förstår inte vad min kropp håller på med, varför beter den sig såhär?
aja, somnade iallafall efter ett tag.
Börjar typ bli sjuk eller något, har jätte ont i halsen och känner mig hängig :( lagom till valborg också -.-'
Leva på halstabletter igen eller? (vilket jag typ gör halva året)
Är i skolan nu och slutar vid lunch eftersom jag ska på begravning. Mammas farmor som gick bort för inte så länge sen, på min mammas farfars födelsedag till och med. Men det var väntat eftersom hon började bli senil-dement och knappt kom ihåg vilka som va släkt med vem och hur folk va släkt med henne. Så det var bäst för henne. R.I.P Margit

Ciao :* <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: