2010-04-14
 20:21:35

Well well,

Onsdag idag då, Igår spenderade jag eftermiddagen med min älsklingspojke, som jag saknat så. Fattar inte hur jag kan sakna någon så mycket som jag ändå umgåtts med 24/7 de senaste månaderna typ.. Helt sjukt!
Aja, Skulle iväg imorse, men de va stängt så gick till Aspizen :D som drog med mig till skolan och sen möta Thes.

När jag kom hem måla jag naglarna och ritade lite :P dock så e inte den till höger klar.



Sen titta på top gear med mamma och hitta min bil, som jag bara MÅSTE ha sen, LOVE IT!
 en spyker. lite coolt namn faktiskt enligt min egen åsikt! MÅSTE HA!

 <-- JUST LIKE IT!


Neh nu ska jag leka lite mer med mina hundar och katter på happy pets på fb! :D (geek i know!)
MEN FÖRST, EN FUL BILD PÅ MIG TILL MIN ÄLSKLING!

 förstora bilden älskling (to my baby A1)

Ciao :* <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: