2010-08-13
 19:58:53

fredag den 13,

Fick ett sms av min papi för bara ett tag sen, att min faster fått barn idag! Kejsarsnitt och det vart en liten flicka, Elvira :D Är så jävla glad att jag bara vill upp och springa, skrika och jag vet inte vad. Och jag som höll tummarna för att de skulle bli en Elvira och inte en Viggo. Eftersom jag redan har en ingift kusin som heter de (morfars frus barnbarn) Plus att jag tycker Elvira e ett skit fint namn :D Satt och diskuterade med kusin nu i veckan om vilket kön vi trodde att de skulle bli. Och eftersom alla i släkten har fått en dotter som första barn så kom vi fram till att de skulle bli en tjej :) Har/hade bara två killar som kusiner i släkten på pappas sida. (min ena faster fick en son som senare dog, vet inte så mycket mer om de än att hon fick en son och att de gick åt helvete.) Och sen har vi ju kusiner som vi inte vet något om typ, vilket e lite tråkigt tycker jag faktiskt :/ Men men, ville bara skriva de eftersom jag blev så sjukt glad! :D Grattis Anna och Micke till eran Elvira den 13/8-2010<3 ciao :*



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: