2010-08-25
 23:03:45

Ny tatuerad!

Nu sitter man här ny tatuerad och med fixade naglar. Åkte från min älskling imorse för att åka till farsta och fixa mina naglar och sen tatuera mig. Vilket gjorde mindre ont på vissa ställen och skit ont på de flesta ställen. Eftersom ja gjorde mellan skulderbladen, så gick de ju emot benen i ryggraden och mina skulderblad. Eftersom jag är så liten och smal. Blev en lite tatuering till min älskling också, en streck-gubbe på underarmen, haha så jävla awesome! Lite impuls sådär. Råkade även rycka sönder mitt skärp, så måste jaga efter ett nytt imorn. Köpte ett par nya jeans, två par skor och ett block till skolan. Lite till min älskling också<3 Det är han värd efter att jag misshandlat hans hand/arm under min tatuering. ehe-he-he. Imorn är det första skoldagen, får väl se hur det går :) Saknar det lite faktiskt, sen blir det troligen Harrys med älskling, Conny, Sara och Connys syster :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: