2010-08-15
 21:48:59

patetiskt..

Blir lite små irriterad faktiskt.. Jag la upp en bild på min pojkvän på facebook när han håller i min lillasyster Ellie och min lillebror Andreas står bakom honom och håller om honom. Och så skriver ungarnas andra syster att facebook äger bilden och att de va taskigt av mig osv. Facebook vet inte vilka mina syskon e om jag inte skriver de. Och tror inte direkt att dom "spårar upp" personer heller för den delen. Som att dom skulle veta att de är just dom på bilderna sen när dom blir äldre? Om man/dom inte taggar sig i dom bilderna. Visst dom hade ingen tröja (båda hade bara byxor, men ENDAST för att det var så varmt ute) men vem gick inte runt så när de va varmt ute när man va 4-5 år gammal? Och alla andra som fått med dom på bild då? Ska du inte säga till dom också? Nej varför ska du de, för de e ju mig du har något emot inte dom! Suck... Tog bort bilden i alla fall men inte lär du bli nöjd för de inte!


alex

hata....


pelleplast

de e väl ändå min och barnens mammas sak att bestämma,jag har fårtt tillåtelse av henne att lägga upp bilder på barnen på fb om jag vill.... så lägg upp den igen om du vill med min tillåtelse



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: