2010-12-06
 22:42:19

6 december

Hejsan, vet att ja inte bloggat så mycket, men har inte direkt haft någon lust eller ork att blogga.
Så nu tänkte jag göra ett litet inlägg, hehe.
Allt har varit katastrofalt, upp och ner hela tiden. Inte vetat vad jag ville göra med allt och inget.
Så mitt liv är lite turbulent, men så får de vara nu atm.. Take it or leave it!
Förra veckan spenderade jag dagarna i skolan och med Angelica, Mickis och Sofia den mesta delen, handlat julklappar och fikat massor! :) Varit på sjukan osv.

Helgen har spenderats med min Alex och igår fick jag min hemska mens.. Så de förklarar väl en hel del av mitt dåliga humör jag haft.. Så har legat med mensvärk igår och idag, skit jobbigt! :(
Nu på kvällen åkte jag och Alex till min pappa eftersom han lovade att köpa ett par vinterskor till mig, ett par VARMA!
Och de gjorde han, inte så snygga direkt men dom duger, håller mig varm iaf. Och dom e lite jobbiga att både ta på och av.

Bytte dator med min far nu tills imorn typ för att han ville "känna på" om den va bra eller inte, hallå DEN ÄR BRA!
Så nu sitter jag här med en mini i knät och e så nöjd med att ha en liten dator.

Ne nu har jag gjort ett inlägg så ni vet att jag lever, inte för att de e folk som läser men ändå.. Vem vet, får man lite fler kommentarer så kanske de händer att man gör flera inlägg ;)


Anonym

Jag läser! Och vem fan är jag, och vad är det för skitregel?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: