2010-01-14
 11:01:38

Ciao,

Ciao,
Gårdagen spenderades med Andreas i stan, runt via sturegallerian och runt på östermalm sen vidare till söder. slutade till sist inne på åhléns huset i centralen.
 Trevligt trevligt! :) Like it!

Idag började dagen med att jag fick halv springa till bussen för att jag bara hade 10 min på mig att fixa mig, ingen frukost där -.-
Kom som tur va inte försent till skolan! phuuu.
Kycklingmacka och cola till frukost (Y)
Sitter på Rojbins lektion nu, sen vet jag inte vad vi ska göra direkt sen blir det film på engelskan.

hmm, hem och fixa lite grejer och sen åka till huset, suck..
Måste vakna tidigare imorn!! någon som har lust att väcka mig vid typ kvart i 6!? xD hahaha

Idag är det även begravning för min mormors brors fru, R.I.P Inger! <3
Fick inte följa med eftersom det va på en vardag och jag måste till skolan..
shopping med asp idag?

Ni vet hur ni når mig :*
Ciao <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: