2010-01-19
 16:05:33

FUCKFUCKFUCK,

FUCKFUCKFUCK,
Ja, det stämmer. Jag va med på fucking existenz idag..
Någon va snäll och anmälde min bild så den försvann från bdb, TACK!
Visst jag kan ta att ni lägger upp mig på existenz, men att ni skriver hora på mina bilder och skriver ut ch sätter upp i en hel fucking skola!? Har ni inget liv? Ingen respekt för hur folk känner?
Om ni bara lagt upp den på existenz men struntat i att sätta upp bilderna i skolan hade det inte varit några problem, men vissa måste tydligen gå långt över gränsen för att bli nöjda!

Tack Patrik iaf, som hjälper mig trots att det va din kompis som anmälde mig dit. tack verkligen för att du finns där för mig, kärlek till dig! ♥

Tack till alla er som bryr sig, ni i klassen som fanns där när det gick för långt♥

Lång skoldag idag iaf.. till 17.05 (N)


BAJS PÅ ALLT! FUCK THIS



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: