2010-01-09
 19:38:38

Goshi

Goshi@bdb <-- kommer nog byta till den, kommer dock ha kvar Getjuck.

Orkar inte byta blogg, kommer ändra på Getjuck istället, för er som vill veta! :P

Kom hem från Kalmar i onsdags eftersom skolan börja i torsdags. Bussen blev en timme försenad upp till Stockholm eftersom de va snökaos vid Norrköping typ och lite innan.
Man såg verkligen inte ut, det va helt vitt ute.
Saknar alla nere i Kalmar/Rockneby osv :(



Miss you guys<3

Skolan har börjat igen nu också, vilket jag inte tycker om, eller jo jag får tillbringa mer tid med tjejerna och kan köpa kycklingmackan annars e de som vanligt -.- orkar inte skola..

Eftersom både mamma och lillebror fyllt år så kom morfar och Maggan över på middag idag. TACOS :D
Blev mätt som fan, rullade typ HAHA! xD

Saknar vissa människor as mycket.. dom vet vilka dom är!
Och jag längtar som fan efter min flicka!
Nathalie du e så sjukt jävla fin! <3



"This use to be a funhouse, but now its full of evil clowns" <-- Just like it!

Imorn blir det kanske till flottsbro och åka plastpåse i skidbacken! xD
Får se om jag kommer iväg på de eller inte.. Annars blir det väl som vanligt att bara springa runt hemma, eller nej jag ska kanske till H&M och byta en sak jag köpte där.. vad får i inte veta! ;D HAHA

<-- SÅ JÄVLA COOLT GJORT!

Ne nu ska väl lillebror ha datan -.- DUCK ON HIM!

Ni vet hur ni når mig :*
Ciao <3


Ida från vetlanda

åhh kalmar saknar jag också. det var sjukt länge sen vi sågs :( allt bra ?



PUBLICERAT: 2010-01-10, 13:03:39 | URL: http://idaz.webblogg.se/
Ida Gustafsson

svar: hah jag lever livet för fullt och bar njuter :) jag mår bra och du med hoppas jag!! det var skit att vi inte sågs i sommras, jag vet inte ens om jag var nere i kamlar då? :S <3



PUBLICERAT: 2010-01-10, 19:19:58 | URL: http://idaz.webblogg.se/
Patrick

Du är medveten om att det hade gått att bara byta namn på din nuvarande va? ;)



PUBLICERAT: 2010-01-15, 01:53:06 | URL: http://personalize.blogg.se/
Fredrika

Jag känner en tjej som va med och dansade där på plattan :P



PUBLICERAT: 2010-01-23, 20:07:30 | URL: http://fredrikasblog.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: