2010-01-26
 13:49:06

"lilla du"

"lilla du" HAHAHA ^^

Igår va jag ledig så jag drog in till stan och träffa lite idioter! :D (nicke, micke, kevin, aleks, sofia, cynthia mfl)
Sen kom pappsen in och köpte en tröja till mig (A) *happyface* senare blev det att dra vidare hem.
Läsa bok och rensa bdb.

Idag har jag haft matte och sen hängt lite med mina små söta vänner från min gamla klass. fan asso, saknar våra tider..
Nu har jag näthandel och slutar efter det eftersom jag ska på möte med pappa.
Sen blir det hem och äta och läsa ut min bok, jag blir bara mer och mer beroende av den efter varje gång jag öppnar den,helt sjukt!
Jag rekomenderar verkligen att läsa hennes första bok; "ego girl" (av carolina gynning alltså)
Sen efter man läst den kan man läsa vidare på den andra som jag läser nu "ego woman" man hänger med mer i texten osv om man läser den första innan! ;) haha! Boktips (Y)

aja hörs sen puss ♥

 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: