2010-01-11
 19:40:04

school

school idag igen -.-

Första dagen jag verkligen LYCKADES komma försent pga att jag inte skulle hinna fixa klart mig annars.
Men de e väl självklart att man inte hinner fixa/äta frukost och fixa sig och allt på 30 min!? :O
Som tur va fick jag inte sen ankomst av läraren, Ulla du e allt för snäll du!
Sen till cafét och köpa kycklingmacka och cola! :D (Y)

Efter skolan drog jag med Sebbe och Yasmine till Huddinge till banken och h&m sen vidare till donken! (Y)
Skojj som fan haha Sebbe, vi måste fan träffas mer bror!


"do you really love me!?" <-- I like it!

Sitter atm och diskuterar med Carl om jag ska starta en biblogg. hmm, vem vet vad som händer i framtiden ;)

ÄR DET NÅGON SOM VET HUR MAN KAN BLOCKA NUMMER SÅ DOM INTE KAN SKICKA SMS TILL EN!?
Pliz, tell me then!

<-- JUST LOVE IT!

Ne nu ska jag rulla vidare ;)
Ni vet hur ni når mig :*
Ciao <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: