2010-01-21
 15:04:09

Torsdag..

Torsdag..
Jag orkar inte mitt schema på tisdagar och torsdagar, det suger verkligen!

Idag ska Sebbe-bror tatuera sig, hoppas de blir najs. Sen ska jag få honom att hjälpa mig fixa min blogg lite (A)

För er som vill veta så har jag väldigt ont i mitt huvud, har haft mina glasögon på mig idag och kan nog bero på det. Måste använda mina glasögon, men jag klarar verkligen inte av att ha dom :(
Om jag nu inte vill bli blind vid ca 30 års ålder..

Suttit i stort sett hela dagen och läst min bok, ego woman av carolina gynning, bara älskar att läsa hennes böcker. Och hon e så stark som person, men alla har sina brister. Hon är ett exempel på att man inte behöver vara total blåst för att man är blond, vilket jag tycker e as bra! Visa att man inte ska trampa ner på alla blonda och behandla dom som skit. Man kan faktiskt vara smart även om man e blond!

Aja, nu slutar min lektion och jag ska börja röra mig hemåt.. MAT!

Ciao<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: