2010-06-22
 21:43:14

A day with Jaz,

Spenderat min dag med Jasmina, som jag inte träffat på jätte länge. Vart hos henne sen kanske 2 eller något.
Åkte till Globen för att dra till h&m för att köpa hårfärg och strumpbyxor ^^
Åkte tunnelbana hem, (WTF!?) jag som verkligen aldrig åker tunnelbana. Men jag skulle inte göra om de själv, de kan jag lova! Hem till Jaz för att hämta hennes tvätt och sen börja färga hår. Min utväxt och hennes hår. (dock blev det orange och lite fläckigt, men vad kan man förvänta sig när man ska färga från svart till blondt för att sen färga de brunt ^^) Hon e just nu inne i duschen och sköljer ur färgen och duschar, medans jag väntar på att hon ska bli klar och att Alex ska höra av sig.
Nytt extentions idag också, det gillar vi! (Y) :D
Tror att Jasminas mamma kom hem precis, men men.
Det e min dag iallafall..

Måste ringa mormor också när jag kommer hem.. :/ Blir ingen resa till henne ör mig tyvärr :(

Ciao :*



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: