2010-06-09
 21:23:03

blääääh,

Gårdagen spenderades med min älskling och min pappa hos honom ett tag på dagen eftersom min papi fyllde år. Hade varken tid eller ork att blogga igår.

Idag hade jag "skolavslutning" fick mitt betyg, lämna böcker och drog typ.
Mamma hämta upp mig och körde mig till högdalen eftersom jag skulle till Farsta på möte med "chefen" för att snacka om mitt sommar jobb osv. Så kommer typ jobba heeela love typ, kommer jobba nästa vecka (halvdagar iofs) men sen blir det EN vecka ledigt sen bara jobb. Men inte gnäller jag för de, pengarna behövs ju. :)
Mötte Aleks där så gick runt med henne massa där efteråt. Köpte mig ett par ringar, värktabletter, armband/fotlänk, nagellack, lite nytt smink, en kjol och en klänning till xD hehe
Satt och snackade med en "kollega" haha (blivande iaf) på bussen hela vägen hem :) Hon ska tydligen tatuera sig imorn, ser fram emot att få se hur den blev på måndag :)
Direkt när jag kom hem, så dök mensvärken och irritationerna upp.
Mamma vägrar köra mig till affären för att köpa choklad och b-j :( En MYCKET snäll Bjaesse erbjöd sig att köra men nu orkar jag inte istället, plus att irritationerna behöver jag för att visa mamma att hon SKA köra mig när jag vill de för att köpa choklad och b-j när jag har mensvärk! TACK TILL BJAESSEN! 
Inte nog med de så ska min söta lilla pojkän tjaffsa också, kul!!! eller inte :/
Sitter och lökar sönder känns de som just nu, tar jag av mig tjocktröjan fryser jag ist.
VILKA PROBLEM JAG HAR! -.-'

BAJS!


Ciao :*



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: