2010-03-22
 21:47:08

Måndag,

Idag är det måndag och det var min första dag på praktiken, H&M i Farsta Centrum. Fick oväntat besök av min kusin, gulligt att du hälsade på mig vitamin! :)
Började på cosmetic och sen vid 3 fick jag vara nere på lagret och larma kläder och hänga upp på galgar, ganska kul faktiskt! :) På lunchen gick jag iväg och köpte ett par leggins och tre linnen. (Y) ehehe
Efter att ha varit på lagret så har jag heeeelt plötsligt hittat en massa saker som jag vill köpa, (INTE BRA!)
Har iaf bestämt mig för att lägga undan en skinnjacka tills jag får pengar! ursnygg va den faktiskt(A)
Sen hem till bejbi, som jag ska bo hos i veckan, UNDERBART! 

Äta god köttfärslimpa, fast min favorit e fortfarande min mormors (A) men den va sjukt god iaf! heh
Sen drog älskling ut för att möta en polare och snacka lite skit troligen.. 
Medans jag sitter med VÄRLDENS värk i mina ben och lyssnar på en låt på min kompis blogg som jag lyssnade på för ett bra tag sen, typ ett år sen :S 
 

"Slash gash terror whore i like you better on the floor"
"danger danger on the spot"
"scene sluts like it super rough thats the way they like to fuck"
 

Vad mer kan jag säga, i just love it haha (dock lite scene men ändå haha)
Ska nog snart lägga mig och sleepa lite kanske, så jag orkar upp imorn och jobba jobba!
Och snart kommer min älskling hem! :D wiiiie

CIAO :* <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: