2010-05-05
 20:28:25

152 slingor senare..

Jag är värd så mycket mer än detta!
Jag skiter fullständigt i vad ni tycker egentligen, jag är den jag är och gilla mig för den jag är också, inte för någon ni vill att jag ska vara. För jag kommer och tänker inte bli så som ni vill!
Kan ni inte acceptera att jag är som jag är så kan ni dra, helt ärligt asso!
Pallar inte med falska vänner som bara finns där ena stunden och andra inte, va här vid min sida hela tiden eller inte alls.

BTW, Inga extencions längre, tog ut dom när jag kom hem, FYFAN om man itne är hårömm innan så är man det efter kan jag lova!!!!
 152 slingor senare -->  

Bytte garderob med mami efter skolan och tog som sagt ut mina extencions. (skönt som fan faktiskt!)

Aja nu har ni fått höra av lite från mig, men nu ska jag lägga mig i sängen och titta på antingen filmen Blades of glory eller Dumpa honom! Får väl se vilken det blir, om det inte blir samma avsnitt av Cougar town typ 10 ggr xD

Ps; Alexander, 3 6 3 ds.

Ciao :* <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: