2010-05-20
 23:03:18

Jeudi,

Idag va det friluftsdag med skolan, skulle vara på ett "fält/åker" typ och göra massa olika saker. Tex. kasta pil på ballonger, hänga i byggarbyxor, dragkamp mm. Solen stekte som fan och min huvudvärk blev ju inte bättre för de :/ Drack och drack men inte försvann den då heller. Måste fan kolla upp vad det är för fel, de verkar ju lite fel att ha ont i huvudet så ofta helt plötsligt liksom :S
Vill ni inte ha något med mig att göra för att ni har så mycket emot mig som ni verkar ha, så säg det istället! suck
Bussen hem och sova i två timmar, as skönt!
Äta mat och dricka vätskeersättning -.-' Jag måste fan bli bättre på att äta och dricka, kommer få näring och vätske brist igen annars. Och de vill jag verkligen inte :(
Så nu sitter jag här hemma ensam igen.. :/
Jag verkligen håller tummarna för att mamma ska få de där andra jobbet! Ett dag jobb, men hon får veta om hon får de eller inte i augusti -.-'
Vill verkigen att hon ska få de så jag kan få sova ordentligt i veckora, behöver verkligen mer sömn!
Skön och ordentlig sömn dvs! Att verkligen kunna slappna av osv.

http://www.aftonbladet.se/wendela/article7161034.ab <-- I lol´d!

Jag saknar din röst, saknar att kunna krama om dig, pussa på dig. Vill kunna sitta där i din säng och bara titta på dig, du e så vacker älskling! Vill kunna ligga i sängen och känna doften av dig och kunna få somna i din famn, lyssnandes på dina hjärtslag och med dina fingrar pillandes i håret på mig. Då e jag lycklig, när jag är med dig, känner mig älskad och omtyckt. Jag älskar dig så jävla mycket Alexader, jag hoppas du vet det! Vill spendera varenda minut av mitt liv med dig. Utan dig inget mig. Snart har det gått 3 månader sen du blev min, men det känns som om de gått snarare 3 år eller något. Angelica <3 Alexander

Börjar bli lite små trött, lite av huvudvärken har gått över som tur e. Fast de kommer i och går lite till och från :(

Ciao :* <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: