2010-05-01
 12:26:50

Lördag,

Valborg spenderades med min fulla pojkvän, som jag saknat så enormt mycket eftersom han igår morse kom hem från sin 48 timmars kryssning.
Drack inte ens en halv cider och bara en drink med likör 43 (Y) gott som fan, men va så sjukt trött så vi gick och la oss innan 11 iallafall. Och jag somnade typ direkt, så jävla trött! Blev som sagt ingen brasa.
Vaknade imorse vid halv 8 och kunde typ inte somna om, va as hungrig men ville inte gå och äta frukost själv :$
Så efter en timme sittandes på golvet fick Alex upp mig i sängen igen, däcka ganska fort då också haha XD
Fast efter att älskling lugnat ner sig lite med snarkandet. (A)
Så nu väntar vi på att frukosten ska komma hem. Är så hungrig att de känns som att magen ska vända sig ut och in eller något :(
JAG ÄLSKAR DIG MIN ALEXANDER! ♥

Ciao :*



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: