2010-05-17
 18:43:09

Lundi,

Idag är det måndag, och min pojkvän sov här från igår tills idag, och åkte hem vid typ 4.
Satt och tittade på ett programm för ett tag sen, som handlade om folk med tvångstankar, en tjej som kan duscha i typ två timmar för att skrubba sig ren invändigt och ut typ. Och en kille som va matematiker som trodde att om han åt massa vitaminer (typ 20 piller) och tränade minst 50 ggr per dag så skulle han hålla sig ung och leva längre typ. Och att dom blev insatta på ett typ rehab för att gå emot sina tvångstankar osv. Varför finns de inte de i Sverige? Eller det kanske gör de, bara att man inte vet om de. Tror fan jag skulle behöva bli inlagd på ett sånt rehab för mina panik ångest attacker, tvångstankar osv.
De e fan skit jobbigt, känner mig inte ens säker hemma längre, har fått för mig att till o med min mamma skulle vilja mörda mig typ :S Denna dödsångest kommer fan ta knäcken på mig till slut :/ Måste ta upp de med min psykolog! Kan fan inte ens äta eller dricka, känns som att de e någon som typ stryper mig, eller trycker in ett spetsigt finger i halsen på mig eller som att något sitter fast i halsen på mig och typ borrar sig in i mina halsmandlar, de gör skit ont!!!!! :(
Men men ska kolla upp de! :P

 

 <-- Lovade min pojke att lägga ut videon på när jag skejtar.
Tävlingen 1 september 2007. Gick dock inte vidare pga för lite träning.

Ciao :* <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: