2010-05-18
 13:49:41

Mardi,

Som sagt så börja mamma jobba igår(inatt) och jag kunde inte sova, fick panik efter panik så låg vaken tills halv 4 -.-'
Visst började jag 12.50 så jag behövde inte oroa mig för sömnen men ändå. Det va skit jobbigt, hörde ljud efter ljud, skrämde upp mig själv och massa sånt bajs :( Tack till Oscar som va vaken och smsa med mig så jag kunde lugna ner mig lite iallafall.
Mamma kom hem och sov en timme mellan typ halv 3 och halv 4 har jag för mig. :S

Vaknade till vid 10 typ, och min älskling smsa mig :D fan, du brukar alltid sova så länge så jag typ får damp på dig för att du ligger och sover!! och nu va det typ tvärt om xD haha
Måla naglarna och flumma lite och sen bre en macka och ta en pk och tagga till skolan!
Kunde fan knappt andas, så kvavt ute och typ  vindstilla så det går fan itne att andas typ! Och jag som är sån som får panik när jag knappt kan andas :( bubuhuuu!
Satt och åt min lilla frukost på lektionen (genomgången)
Nu ska vi egentligen göra en sån lame uppgift, vi ska sitta och skriva en typ "bruksanvisning" för en idiot som aldrig rört en dator om hur man öppnar ett word dokument -.- hahahha pallar inte!
Satt i örhängen i mitt öra också, fan va konstigt de känns :S de typ kliar xD har inte haft örhängen på mig sen jag börja töjja typ. Och tycker hålen sitter så ojämt typ xD Fast de gör skit ont i de som e uppe vid vad ska man kalla de? XD uppe på örat i bråsket xD hahahha ni fattar nog vad jag menar!

Jag har kommit på vart jag vill pierca mig nu!!!! Jag vill ta piercing i öronloben, asso i örat xD tycker de e fett fint faktiskt! Plus att då behöver man inte ha massa örhängen o grejer xD DE SKA JAG FAN GÖRA! :D ska bara få med mig mamma :P

Har idrott nästa lektion och sen data igen :P kommer troligen skriva lite då också xD hahaha
Jag orkar verkligen inte jobba :(
Denna vecka har jag as slappt schema för de som vill veta :P och jag e ledig på fredag :D yayyy!
Ne nu ska jag ladda min lilla ipod och spela lite till ^^

Ps. Jag saknar dig älskling! Jag älskar dig mest Alexander ds.

Ciao :* <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: