2010-05-19
 21:23:37

Mercredi,

Åkte med mamma på jobbet, så sov mellan halv 3 till tio i 5 imorse, sen däckade jag i bilen till typ 7.
Mamma släppte av mig hos älskling vid ca kvart över 8 och däckade även där tills runt 11.

Så har varit hos min pojke tills typ 5 då jag fick skjuts av hans pappa hem.
Äta nudlar och titta på tv med mamma.
Har så ont i huvudet, abstinens efter power king, ska fan itne dricka sån mera! men den e ju så god :(
Bajs på de iallafall! Klippte lugg igårkväll så ser typ ut som en asiat :O
Och jag har kommit på mig själv med tt tycka asiat brudar kan vara så sjukt jävla vackra! :O
Men men, när jag kom hem hade jag fått brev, blev typ överlycklig först, tills ja öppna de och insåg att de va min räkning på min ipod -.- haha fail!

Ne nu ska jag roa mig lite och hålla mig sysselsatt!



Ciao :* <3


Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

hoppas huvudvärken lagt sig!



PUBLICERAT: 2010-05-19, 23:07:26 | URL: http://pyttis.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: